Kan dat? Een soort van superheld hebben waar je naar opkijkt in de marketing? Bon, de mijne is Mark Ritson, professor in brand management. Voor een professor beschikt hij wel over een stevige dosis ‘rock ’n roll’. Hij gebruikt al eens het f-word, is anti-bullsh*t en compleet recht voor de raap. Ik verdenk hem er stiekem van dat hij plezier haalt uit het her en der eens tegen schenen schoppen.
Niet verlegen om een (onderbouwde) mening die man. Die hij dan ook ook nog eens met zoveel overgave brengt.
Ik leerde hem kennen via zijn schitterende lezing over brand management. Afgelopen week luisterde ik naar een recente podcast waarin hij vertelt over het opstarten van zijn eigen bedrijf.
Minder tijd voor het consumeren van media? Gewoon al volgen op LinkedIn, deze meneer. Zorgt voor leut én insights. Beetje de mix die we hier ook proberen bieden. Kijk, ik lijk een beetje op Mark. #trots.
(trouwens: “mark van de marketing”. Haha. Dat hij dààr z’n personal brand niet rond gebouwd heeft. Sorry. Mom-joke. Nu zwijg ik.)